Økonomi og Regnskabsmedarbejder til administrationskontoret

 

Vejle Kirker og Kirkegårde

 

Økonomi- og regnskabsmedarbejder til

administrationskontor søges.

 

 

Vi søger en kvalificeret og engageret medarbejder, som kan indgå i det administrative team samt udføre funktioner i kirkegårdenes og bysognenes fælles administrationskontor, da vores tidligere medarbejder går på pension.

 

Kontoret udarbejder regnskaber og udfører andre administrative funktioner for 4 større bysogne og 4 bykirkegårde.

Stillingens indhold:

Dit arbejde vil omfatte:

  • Bogføring og afstemning af finansbogholderi

  • Debitoropfølgning

  • Lønindberetning

  • Administration af flerårige gravstedsaftaler

  • Administration af forsikringssager

  • Kirkegårds- og gravstedsadministration. Vi anvender EDB-systemet Brandsoft

  • Daglige ekspeditioner og andre serviceopgaver

     

     

Din profil

Vi forventer at du:

  • Har en afsluttet regnskabsuddannelse.

  • Har minimum 5 – 10 års erfaring med større regnskaber

  • Er fortrolig med IT generelt og kan lide at lære nyt

  • Har ordenssans, er struktureret og disciplineret i en travl hverdag med mange deadlines og højt kvalitetsniveau.

  • Har erfaring med kontorarbejde generelt og kan arbejde selvstændigt

  • Kan bidrag positivt til samarbejdet med kollegaer i et team

  • Er fleksibel, serviceminded og udadvendt

  • Har et venligt og omgængeligt væsen

     

     

Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job med ansvar

  • Gode muligheder for selv at sætte sit præg på stillingen

  • Gode muligheder for efteruddannelse

  • En velfungerende arbejdsplads med gode og dygtige medarbejdere

  • Et godt arbejdsklima

  • Ansættelse sker efter Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) og Protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (folkekirken).

  • Aflønning efter løngruppe 2 mellem kr. 308.276,- og kr. 324.382,- årligt inkl. pension og ny løn efter kvalifikationer.

  • Stillingen er på 37 timer gennemsnitligt pr. uge

  • Flekstid, frugt- og kaffe ordning.

  • Nyere lyse kontorlokaler og smukke grønne omgivelser.

     

     

    Hvem er vi?

    En organisation med 4 kirkegårde og 4 sogne i Vejle by. Vi administrerer driften af 4 kirkegårdene samt menighedsrådenes og kirkegårdenes økonomi. Administrationen bygger på et tæt samarbejde imellem sognene og kirkegårdene.

    Vi er 18 ansatte: gartnere, teamledere og administrative medarbejdere, hvoraf de 4 stillinger befinder sig i administrationsteamet.

     

     

    Ansættelse: 1. oktober 2017, eller efter aftale.

Du er velkommen til at kontakte:

Teamleder Inge Hauge Hansen på tlf.: 76 41 38 23 - mail til ihh@vejle-kirkegaarde.dk

eller Kirkegårdsleder Jens Zorn Thorsen på tlf.: 76 41 38 26 - mail til jzt@vejle-kirkegaarde.dk.

 

Ansøgningsfrist: d. 16. august 2017 kl. 12. Samtaler forventes afholdt i uge 34 på adressen Vejle Kirker og Kirkegårde - Havelodden 4, 7100 Vejle tlf.nr.: 75 82 11 44.

 

Din ansøgning, CV, referencer, udtalelser og relevante bilag skal du sende via mailadressen: vkg@vejle-kirkegaarde.dk:

 

 

 

 

vidste du?

Skovkapellet og Østre Kapel 2018

Skovkapellets store og lille sal kan benyttes efter aftale til højtideligheder og til fremvisninger og der kan frit benyttes klaver eller højtaler til afspilning af musik, spørg vores personale.

Østre kapel benyttes til kulturelle og kirkelige formål og kan lejes ud året rundt efter forudgående aftale med kirkegårdskontoret.