Økonomi og Regnskabsmedarbejder til administrationskontoret

 

Vejle Kirker og Kirkegårde

 

Økonomi- og regnskabsmedarbejder til

administrationskontor søges.

 

 

Vi søger en kvalificeret og engageret medarbejder, som kan indgå i det administrative team samt udføre funktioner i kirkegårdenes og bysognenes fælles administrationskontor, da vores tidligere medarbejder går på pension.

 

Kontoret udarbejder regnskaber og udfører andre administrative funktioner for 4 større bysogne og 4 bykirkegårde.

Stillingens indhold:

Dit arbejde vil omfatte:

  • Bogføring og afstemning af finansbogholderi

  • Debitoropfølgning

  • Lønindberetning

  • Administration af flerårige gravstedsaftaler

  • Administration af forsikringssager

  • Kirkegårds- og gravstedsadministration. Vi anvender EDB-systemet Brandsoft

  • Daglige ekspeditioner og andre serviceopgaver

     

     

Din profil

Vi forventer at du:

  • Har en afsluttet regnskabsuddannelse.

  • Har minimum 5 – 10 års erfaring med større regnskaber

  • Er fortrolig med IT generelt og kan lide at lære nyt

  • Har ordenssans, er struktureret og disciplineret i en travl hverdag med mange deadlines og højt kvalitetsniveau.

  • Har erfaring med kontorarbejde generelt og kan arbejde selvstændigt

  • Kan bidrag positivt til samarbejdet med kollegaer i et team

  • Er fleksibel, serviceminded og udadvendt

  • Har et venligt og omgængeligt væsen

     

     

Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job med ansvar

  • Gode muligheder for selv at sætte sit præg på stillingen

  • Gode muligheder for efteruddannelse

  • En velfungerende arbejdsplads med gode og dygtige medarbejdere

  • Et godt arbejdsklima

  • Ansættelse sker efter Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) og Protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (folkekirken).

  • Aflønning efter løngruppe 2 mellem kr. 308.276,- og kr. 324.382,- årligt inkl. pension og ny løn efter kvalifikationer.

  • Stillingen er på 37 timer gennemsnitligt pr. uge

  • Flekstid, frugt- og kaffe ordning.

  • Nyere lyse kontorlokaler og smukke grønne omgivelser.

     

     

    Hvem er vi?

    En organisation med 4 kirkegårde og 4 sogne i Vejle by. Vi administrerer driften af 4 kirkegårdene samt menighedsrådenes og kirkegårdenes økonomi. Administrationen bygger på et tæt samarbejde imellem sognene og kirkegårdene.

    Vi er 18 ansatte: gartnere, teamledere og administrative medarbejdere, hvoraf de 4 stillinger befinder sig i administrationsteamet.

     

     

    Ansættelse: 1. oktober 2017, eller efter aftale.

Du er velkommen til at kontakte:

Teamleder Inge Hauge Hansen på tlf.: 76 41 38 23 - mail til ihh@vejle-kirkegaarde.dk

eller Kirkegårdsleder Jens Zorn Thorsen på tlf.: 76 41 38 26 - mail til jzt@vejle-kirkegaarde.dk.

 

Ansøgningsfrist: d. 16. august 2017 kl. 12. Samtaler forventes afholdt i uge 34 på adressen Vejle Kirker og Kirkegårde - Havelodden 4, 7100 Vejle tlf.nr.: 75 82 11 44.

 

Din ansøgning, CV, referencer, udtalelser og relevante bilag skal du sende via mailadressen: vkg@vejle-kirkegaarde.dk:

 

 

 

 

vidste du?

– at Vejles første begravelsesplads lå omkring Sct. Nicolai Kirke, og at der først i 1825 blev anlagt endnu en kirkegård: Den der i dag bærer navnet "Gamle Kirkegård"?

historie

Om Vejles kirker og kirkegårdes tilblivelse, arkitektoniske detaljer og meget mere.

Læs mere her...